۱۳۸۸ دی ۱۵, سه‌شنبه

به همین سادگی!


آقا: سلام خانوم من به شما علاقه مندم.

خانم : من هم فکر می کنم به شما علاقه مندم.

                                     پس شروع کنیم؟
                                    
                                     شروع کنیم.

...:چه هوای خوبی ست خانم 

...:بله درست است آقا       قدم بزنیم؟

                           قدم بزنیم.

...:من عاشق این ماشین های شیکم

...:اوه البته درخت ها زیبا ترند

                         چه تفاوت جذابی ست نه؟
                        
                         جذاب است بله

...:چه فرصت مناسبی خانم

         موافقید کمی تند تر راه برویم؟

...:البته دویدن جالب تر است

                        پس بدویم؟

                        بدویم.

...:مثل این که مشکلی پیش آمد خانم

...:بله پایم به سنگی گیر کرد.

                          اجازه هست کمک کنم؟

                          ممنون کمک کنید.

...:چه سوز عجیبی ست این وقت روز

...:صبر کنید این شال من به شما کمک می کند

                              ایرادی ندارد خانم؟
                         
                               با کمال میل آقا.

...:چه جالب آن قورباغه چه سریع پروانه را خورد

...:چه تلخ عمر پروانه چه سریع پایان یافت 

                                 شما را ناراحت کردم؟

                                 نه اما دلم گرفت

...:پس به خورشید نگاه کنید

...:چند لحظه پیش زیر ابر بود؟

                  فکر می کنید اسم این چیست خانم؟ 

                  فکر می کنم امید آقا.

...:روز خوبی بود خیلی خوب 

...:همچنین برای من

                         ادامه بدهیم؟ 
                        
                         ادامه بدهیم.

...:خانم، تصور می کنم شما را دوست دارم

...:آقا من هم شما را دوست دارم

                           دست بدهیم؟

                           این هم دستان من.



با شادی برای ... و ...

ندا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر