۱۳۹۰ خرداد ۲, دوشنبه

این گونه باشیم...

   اول سلام بعد از این همه مدت دوری و تشکر از سارا بابت این همه تحویل گرفتن من :)))

   نوشته های زیر تقدیم به همه دوستانم . برای من که خیلی خوب بودن این جمله ها سه سال از وقتی که برای بار اول خوندمشون می گذره و حالا فکر می کنم در این 3 سال یک طوری مثل فرمان های زندگیم بودن ، هم خوندنشون و هم عمل کردن بهشون کلی تو زندگی من تاثیر داشته،امیدوارم برای شما هم خوب باشه :)

اگر می گشاییدش ، آن را ببندید .
اگر روشنش می کنید، خاموشش کنید.
اگر قفلش را باز می کنید،دوباره قفل کنید.
اگر می شکنیدش ،آن را بپذیرید.
اگر نمی توانید تعمیرش کنید، کسی را صدا بزنید که می تواند.
اگر قرضش می گیرید ، پسش دهید.
اگر خرابی به بار می آورید،آن را درست کنید.
اگر جابه جایش می کنید ،دوباره سر جایش بگذارید.
اگر به کس دیگری تعلق دارد و می خواهید از آن استفاده کنید ، اجازه بگیرید.
اگر نمی دانید آن را چگونه به کار بگیرید رهایش کنید.
اگر به شما ربطی ندارد ،سوال نکنید.
اگر نشکسته تعمیرش نکنید.
اگر روز کسی را درخشان می کند آن را بگویید.
اگر آبروی کسی را لکه دار می کند آن را پیش خودتان نگه دارید .

                       نوشته شده در کتاب غذای روح

ندا

۲ نظر:

  1. به شما می بالم که خود ابنچنینی و به خودم میبالم که در گوشه ایی از زندگیم ترا یافتم که سر شاری از هر انچه نامش انسان است.

    پاسخحذف
  2. فی نازنیم تمام وجودم سرشار از حس احترام به شما و تشکر از خدایی ست که شما را همسفر روزهای زمینی ام قرار داد .تمام محبتم با چشمانی پر از اشک شوق تقدیمتان :)

    پاسخحذف