۱۳۸۹ آذر ۱۸, پنجشنبه

باوردارم...

باور دارم نیکی جهان را،
باور دارم قلب های مهربان را،
باور دارم خواستن توانستن است،
باور دارم پایان شب، صبحی ست زیبا،
باور دارم محبت را،
باور دارم معجزه لبخند را،
باور دارم معجزه مهربانی را،
باور دارم امید را،
باور دارم غیر ممکن ، غیر ممکن است،
باور دارم سبزی روزها را،
باور دارم معجزه سکوت را،
باور دارم معجزه عشق را،
باور دارم تلاش ثمر بخش است،
باور دارم بازگشت نیکی را،
باور دارم بازگشت محبت را،
باور دارم پس از سختی آسانی ست،
باور دارم سختی به اندازه توان است ،
باور دارم معجزه صبر را،
باور دارم تپش های قلبم را،
باور دارم سفر به نور را،
باور دارم سفر به بینایی را،
باور دارم سفر به شنوایی را،
باور دارم خلوص نیت را،
باور دارم صداقت را ،
باور دارم بخشش را،
باور دارم گذشت را،
باور دارم ایثار را،
باور دارم وفا را،
باور دارم تعهد را،
باور دارم حضور خود را،
باور دارم معجزه نگاه را،
باور دارم کلام چشم ها را،
باور دارم معجزه رنگ ها را،
باور دارم زیبایی را،
باور دارم دوستی را،
باور دارم ایمان را،
باور دارم مبارزه را،
باور دارم استقامت را،
باور دارم غیرت را،
باور دارم سقوط ظالم را،
باور دارم پیروزی حقیقت را،
باور دارم آزادی را،
باور دارم حیات ابدی را،
باور دارم فرجام خیر را،
باور دارم شادی را،
باور دارم اشک را،

همیشه هر لحظه هر نفس
     باور دارم
            یزدان پاک ، خردمند، بخشنده و مهربان را

ندا

۲ نظر:

  1. دستهایم را در باغچه میکارم
    سبز خواهد شد
    میدانم
    میدانم
    مدانم

    پاسخحذف
  2. مرسی مرسی،جدا ممنونم آقای آگاه ،هم چون به من سر زدید، هم به خاطر گل امیدی که می کارید. من هم می دانم می دانم می دانم:)

    پاسخحذف